PRESKOČI NA SADRŽAJ
Peugeot garancija

Peugeot garancija proizvođača na nova vozila

PEUGEOT VAM GARANTIRA BEZBRIŽNO KORIŠTENJE

 

Odlučite li se za kupovinu novog PEUGEOT vozila, moći ćete iskoristiti sve garancije koje pokrivaju troškove nedostatka u proizvodnji, na boji ili korozije, a PEUGEOT vam uz ugovornu garanciju može ponuditi i dodatne garancije. PEUGEOT garancije su na snazi u svim državama Evropske unije i petnaest drugih država ili teritorija. Intervencije obuhvaćene navedenim garancijama besplatno će obaviti stručno osposobljeno osoblje PEUGEOT mreže.

UKLJUČENE GARANCIJE

NEDOSTATAK U PROIZVODNJI

 

Garancija pokriva:

  • Nedostatke u proizvodnji na dijelovima, osim na habajućim dijelovima (npr.: kočione pločice)

 

Garancija sadrži:

  • Besplatan popravak ili zamjenu neispravnih dijelova. 
  • Pokrivanje troškova popravka vozila na cesti ili vuče u slučaju kvara kojeg pokriva garancija.

 

Trajanje/km:  

  • 2 godine od datuma isporuke.
  • Bez ograničenja broja kilometara.

BOJA

 

Nedostaci koje pokriva garancija:

  • Nedostaci na boji ili laku originalne karoserije. 

 

Garancija sadrži:

  • Potpuni ili djelomični popravak boje ili laka zbog otklanjanja nedostatka. 

 

Trajanje/km:

  • 2 godine (osobna i laka komercijalna vozila)  

PROHRĐAVANJE

 

Nedostaci koje pokriva garancija:

  • Prohrđavanje: korozija karoserije iznutra prema spoljašnosti

 

Garancija sadrži: 

  • Popravak ili zamjenu neispravnih dijelova na kojima se je pojavilo prohrđavanje zbog korozije. 

 

Trajanje/km:

  • 12 godina (osobno vozilo)
  • 5 godina (lako komercijalno vozilo) 

ELEKTRIČNO VOZILO

 

Garancija sadrži:

  • Baterija za električna i priključna hibridna vozila

 

Trajanje garancije:

  • 8 godina
  • do 160.000 kilometara

ŠEST TOČAKA O GARANCIJI

Gdje mogu pronaći detaljne informacije o garanciji?

Detaljne informacije o garancijama na koje imate pravo navedene su u servisnoj knjižici koju ste primili prilikom kupovine PEUGEOT vozila. Također možete pregledati opće uvjete garancije.

Kako djeluje garancija?

Ukoliko nakon kupovine PEUGEOT vozila uočite bilo kakvu nepravilnost (kvar, nedostatak na boji, prohrđavanje karoserije), posjetite PEUGEOT servis i sa sobom ponesite servisnu knjižicu. Dijagnostikom koju provodi PEUGEOT ovlašteni servis može se utvrditi je li nedostatak pokriven PEUGEOT komercijalnom garancijom.

Što ako se kvar pojavi tokom garancijskog roka? 

U slučaju kvara morate kontaktirati PEUGEOT asistenciju. Naše stručno osoblje je najbolje osposobljeno za otklanjanje kvara u najkraćem mogućem roku. Dodatno pokrivamo troškove popravka na cesti ili vuče do najbližeg PEUGEOT servisera (unutar maksimalnog dometa od 100 km). Ukoliko će popravak na vašem vozilu trajati duže od dva sata, serviser će vam ponuditi zamjensko prijevozno sredstvo kojim možete nastaviti put.

Produženo jamstvo nakon kupovine

Produženo jamstvo možete sklopiti do zadnjeg dana važenja ugovorne garancije. Ako se odlučite na to, dovoljno je da kontaktirate prodajno mjesto.

Prestaje li garancija ili jamstvo ako se vozilo proda? 

Garancija ili jamstvo je prenosiva i bit će dostupna novom vlasniku vozila pod istim uvjetima do kraja garancijskog roka.

Kome se mogu obratiti ako imam pitanja o garanciji?

Sve korisne informacije o garanciji dostupne su u servisnoj knjižici koju ste primili prilikom predaje vozila. U slučaju dodatnih pitanja obratite se servisnoj radionici.
Peugeot FlexCare jamstvo

 

Sklopite ugovor o jamstvu i budite bez brige čak nakon isteka tvorničke garancije.

 

 
Više o Peugeot FlexCare jamstvu
Kontaktirajte prodajno mjesto

 

Za sva dodatna pitanja o garanciji za vaše vozilo obratite se PEUGEOT prodajnom mjestu.

 

 
KONTAKTIRAJTE PRODAJNO MJESTO